onsdag den 30. juni 2010

All those pretty eyes..

Bedst som man troede at Theas Tossede Tanker var fuldstændig død og begravet, dukker jeg op ud af det blå og laver sniger-angreb på jer alle sammen *Hi-jaaah!*
Har egentlig tænkt på at lave det her indlæg i et stykke tid nu, for syntes egentlig at det var meget sjovt/filøjerligt at jeg var i besiddelse af tre forskellige sange der repræsenterer tre forskellige øjenfarver (krydsningsskemaer, anyone? xD). Så skulle man da være et skarn for ikke at lave en lille blog-post. Så here we go - uanset hvilken øjenfarve I foretrækker (pt. er jeg selv mest til de blå..) skulle der være noget for enhver smag:

Brown Eyes - Beyonce

Jeg indrømmer med det samme - hvis ikke det var fordi jeg havde sunget det her nummer med mit kor på efterskolen, ville det sandsynligvis aldrig have fundet vej til min øregang. Så mindet om de glade tider på HE er altså den største grund til at det findes her, for rent kvalitetsmæssigt er det klart det ringeste :o)

Blue Eyes - Mika

Man går jo bare aldrig galt i byen med den kære Mika, og selvfølgelig er det her nummer ingen undtagelse. 112% hyggeligt :)

Green Eyes - Coldplay

Den her sang er jo bare sååå sweeeeeet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar