torsdag den 31. marts 2011

I am golden!

I morgen har jeg fødselsdag. Ikke bare hvilken som helst fødselsdag, nej - jeg bliver nemlig hele 20 år! 20! Det er altså lidt vildt at tænke på (men stadig mindre vildt end at jeg bliver student om et par måneder..) Så i dag har været min sidste officielle dag som teenager. Hvad gør man så? Man vælger at springe første modul over for at sove længe, høre foredrag om Kina som kommende supermagt, bage kage til alle sine søde venner og ikke tage sig sammen til at lave samfundsfag.

Og så vælger man at tage sine mest crazy sko på:

Jep, med leopardprint, glimmer, velcro og hele molevitten!

Hvis det ikke er på sådan en dag man skal bruge dem, så ved jeg ikke hvornår det er. Men fra i morgen af får piben en anden lyd. Så står den på pumps, blazere, højtaljede nederdele, sort og sofistikerethed i lange baner!! 

Symbolikken blev bare endnu større, da jeg - efter jeg havde begivet mig ud i regnvejret - kom til at tænke på at de passer som fod i handske med hvad jeg betegner som den ultimative teenage-hyldest-slagsang. Jeg tænker selvfølgelig på den altid kære MIKA:


WE ARE NOT WHAT YOU THINK WE ARE - WE ARE GOLDEN!
- og jeg lover at det skal jeg nok blive ved med at være, også selvom jeg bliver "voksen"!

2 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig til at se, Thea! :-)

    SvarSlet
  2. Haha, den mand er jo gal - på den dejlige måde xD
    Kan slet ikke huske at have set den video ordentligt igennem før, så tak for det hehe :b

    SvarSlet