tirsdag den 14. juni 2011

Girl Power!

Jeg elsker virkelig når man kommer i tanke om sange, som man plejede at elske, men sidenhen glemte fandtes.. Og nogle gange skal der bare ikke særlig meget til, før man bliver mindet om gamle sange. Min mor skulle til massør, og så fyrede jeg noget af med "Mads massør", eller sådan noget (min familie har den vildeste humor - ligesom mig!), hvorefter min mor svarede at hendes massør ikke hed Mads, med derimod Judy. Hvilket udløste et omgående PLIING i min hjerne, og bevirkede at jeg fik (og stadig har) sangen Judy med gruppen "The Pipettes" på hjernen.. Der var en overgang hvor jeg var lidt pjattet med de her tre tøser, og derfor giver jeg jer nu det nummer som jeg har hørt en trillion trilliard gange og stadig elsker den dag i dag (omend jeg havde glemt at det fandtes). Det er jo virkelig ikke til at komme i andet end godt humør af! 

2 kommentarer:

  1. Årh den havde jeg d godt nok også glemt aaaaalt om. Det var rart at høre den igen hehe :b

    SvarSlet
  2. Super fed blog du har! fast læser herfra!
    Tjek min ud hvis det er
    Simone-bp.blogspot.com

    SvarSlet