søndag den 16. september 2012

The Origin of Love


Der venter endnu flere musikalske oplevelser rundt om hjørnet, for lige om lidt kommer der et nyt album fra en af de allerbedste i mit univers - den lettere hyperaktive britiske charmetrold Mika

Jeg synes bestemt at meget af det lyder lovende, bedømt ud fra ovenstående "album-sampler", og hvad jeg ellers har hørt indtil videre. Efter et par andre af mine favorit-artister, som jeg har fulgt igennem mange år, har skuffet mig lidt med deres seneste albums, og efter min mening mistet noget af deres oprindelige charme *host Gavin DeGraw, Maroon 5 host*, krydser jeg virkelig alt hvad der krydses kan, for at Mika stadig er ligeså fantastisk, fremragende og helt-sin-egen som han plejer at være, her på det der efterhånden er hans tredje udspil (fjerde hvis man tæller EP'en Songs For Sorrow med!). Men indtil videre virker det som sagt ikke som om jeg vil blive skuffet. Har i hvert fald indtil videre hørt både singlen Celebrate og titel-nummeret på repeat, ligesom Emily heller ikke er helt fremmed, omend der er sket lidt ændringer siden sidst..

Så der er vist ikke ret meget andet at sige end at jeg glæder mig til at få fingrene i det her album!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar