mandag den 19. januar 2015

Adjø

Bloggen og jeg er vokset fra hinanden. 

Jeg kan ikke længere finde motivationen til at blogge, i hvert fald ikke til at fortsætte som hidtil. Jeg tror jeg er blevet lidt træt af blogworld. Forstå mig ret; der er stadig blogs derude som jeg knuselsker, og som er blevet en integreret del af min hverdag -  jeg kan bare mærke at mængden af dem, hvorom jeg tænker "det er så inderligt ligegyldigt" er stadig stigende. Og min egen blog er nok desværre endt i samme kategori. Så det bliver et farvel for denne gang. Måske vender jeg tilbage (som så mange gange før), måske bliver det her, eller måske bliver det noget helt andet. Det må fremtiden vise. 

For nu vil jeg forsøge at finde et alternativt medie at kaste min online-kærlighed på - et der forhåbentlig kan give mig noget af det, som bloggen ikke længere kan. Det bliver sandsynligvis Twitter. Men jeg bliver selvfølgelig ved med at læse med, kommentere og heppe fra sidelinjen. 

Vi ses derude. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar