torsdag den 29. april 2010

Torsdagstoner: Franz Ferdinand - Take Me Out



Jeg har forsømt torsdagstonerne (og bloggen i det hele taget) en del her i den sidste tid.. Der har været en hel masse ting der skulle passes, bl.a. en forlænget studietur til Istanbul, men nu er jeg vist snart ved at være tilbage ved fordums styrke - eller i hvert fald noget der ligner.. :)

Begrundelser for valg af denne sang som ugens "Torsdagstoner":
  • Den har roteret alt alt for meget i min hjerne det sidste stykke tid. På den gode måde! :D
  • Jeg har hele tiden lyst til at spille Guitar Hero lige for tiden - og det her er den ultimative Guitar Hero sang i mit univers!
  • Man må ikke glemme at det var mordet på den østrig-ungarske prins Franz Ferdinand i 1914 der startede 1. Verdenskrig (apropos, jeg skal se Legends of the Fall lige om lidt, wee xD)
  • Det er for alvor ved at blive forår/sommer-agtigt vejr, så alle vil vel gerne "takes out" - både på den ene og den anden måde ;)
Til sidst lige lidt stemningsbilleder; godt vejr og gode venner - hvad mere har man så brug for?



1 kommentar: