søndag den 11. april 2010

It's alive!

Puha, det står godt nok sløjt til med bloggingen lige her for tiden.. Det er nok mest fordi jeg har haft en masse ting at se til, og så har den helt store inspiration heller ikke været tilstede. Men jeg lever altså stadig i bedste velgående! Siden sidst har jeg holdt fødselsdag, været i skole i tre dage, lavet en masse afleveringer og ikke mindst været på en smuttur til Hovedstaden sammen med en heel masse andre flinke forskerspirer fra hele landet. Det var en sjov, hård, lærerig og helt igennem rigtig god tur - det værste var faktisk at den ikke var længere. Men der er jo andre ting der skal passes også, og allerede i morgen går (studie)turen til Istanbul. Det skal nok blive sjovt også :)

- Og så har jeg jo også fået ny mobil, en Sony Ericsson Elm, som jeg stadig er ved at vænne mig til. Men den er nu super hyggelig, og den tager udmærkede billeder (selvom 5 megapixel ikke er så meget i forhold til andre folks dræber-mobil-kameraer..) Et par eksempler:


Liv der poser ved Storkespringvandet

Forskerspirerhygge og kortspil på Frederiksberg Gymnasium

Langebro - Udsigten fra vores værelse på 12. etage!

Stemningsbillede fra Københavns Universitet på Amager

Ingen kommentarer:

Send en kommentar