søndag den 28. marts 2010

Lazy Sunday

I dag har været en af de dage hvor man bare sumper rundt uden at gide at lave noget som helst. Var til 5x18 års fødselsdagsfest i går og kom forholdsvis seent i seng, såeh. Kombineret med sommertid og en nyerhvervet evne til at vågne alt for tidligt hver gang jeg har været i byen vil det sige at jeg nåede at få cirka fire timers søvn sidste nat.

Det var nu det hele værd, for det var en brandgod fest. Den havde det hele; god musik (MIIKA!), billig drikkelse, sjove druklege (jeg har ondt i mine hænder efter den med køerne!) og selvfølgelig vigtigst af alt, det gode selskab! Det var ét stort skønt miskmask af c'hicks, x'ere (og mange af dem!), a'ere, jz'ere, hy'ere, gymnaster, htx'ere og andet godtfolk. Det er altid godt at få stiftet nye bekendtskaber og få catchet up på nogle af de gamle. Kan bestemt anbefales! Desuden blev det også en episk fest af den grund at mig og Liv drak vores første (og eneste!) hele øl. Vi er meget meget stolte af os selv!! Det må heller ikke glemmes at mig og Janni var de seje der tog allersidst hjem, (godt nok på samme tid som to yderst flinke x-gutter, meen, VI ER SEJEST!).

I dag har den så bare stået på seriøs doing-absolutely-nothing. Eller, det passer faktisk ikke helt alligevel - har gjort en smule rent (wtf?!), set noget af X Factor finalen fra i går, og.. så er det vist det. Selvfølgelig har jeg fået læst nogle blogs også! I den forbindelse har jeg også lige fået lyst til at dele en af mine nyeste yndlingsblogs med jer. Den hedder College Fashion, og handler (jep, godt gættet) om fashion. Normalt er jeg ikke den helt store sucker for fashionblogs, men den her kan jeg virkelig bruge lang tid på. Den er amerikansk og henvender sig egentlig til College-studerende, meen der sker vel ikke noget ved at vi europæere smuglæser lidt også.. Synes I burde tjekke den ud, hvis I interesserer jeg bare den mindste smule for hvordan I går og ser ud!

Inden jeg slutter helt af, skal I da lige have en lille sang med, som tak for at I har holdt ud så længe. Det bliver i dagens anledning det semi-famous mash-up af Green Day's Bouleward of Broken Dreams og Oasis' Wonderwall (faktisk er der også et lille skud Travis og Eminem i..), der åbenbart også bliver kaldt Wonderwall of Broken Songs. Det har jeg sgu aldrig hørt før..
Men her er den i hvert fald - take care!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar