torsdag den 11. marts 2010

Fødselsdags Cravings - part 1

Jeg er i den heldige situation at jeg snart har fødselsdag. Nærmere betegnet den første april, hvilket vil sige at der rundt regnet er 21 dage til at jeg runder det næste skarpe hjørne. Det bliver godt :)
I den anledning har jeg fået lyst til at lave et par stykker af de (blandt fashionistaer i hvert fald) så famøse "cravings"-posts. Jeg troede aldrig at det skulle overgå mig, men man har jo som bekendt et standpunkt til man tager et nyt..

Den blå er da truly EPIC!

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er ret stor fan af David and Goliath. Jeg har altid syntes godt om t-shirts og humor, så kombinationen af de to ting er bare lige i øjet. Desværre har jeg aldrig fået taget mig sammen til at købe noget fra deres hjemmeside (der er nemlig ikke nogen fysiske butikker i DK). Men nu når jeg har fødselsdag er det jo oplagt at ønske sig sådan noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar