lørdag den 6. marts 2010

Another one bites the dust

Jeg snakker selvfølgelig om X Factor, der er i fuld gang i dansk tv (hvis det skulle være gået nogens næse forbi.) Desværre blev det i går den kære Daniels tur til at ryge ud. Egentlig er det vel fair nok, hvis man ser det ud fra det normale X Factor-perspektiv, for jeg synes virkelig konkurrencen er hård og niveauet er højt i år. Men jeg kan bare godt li' Daniel. Han er super charmerende og dejlig, og han har helt klart været hovedårsagen til at jeg har gået alt for meget op i X Factor den her omgang, i forhold til hvad jeg ellers plejer.

Synes lige at vi (eller i hvert fald jeg selv) har fortjent et tilbageblik på hans optrædener i X Factor:


Live Show 1: Eric Hassle - Hurtful


Live Show 2: Michael Jackson - Black or White


Live Show 3 - Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way


Live Show 4: Rolling Stones - Paint it Black

Det fjerde live show blev altså endestationen for Daniel. Det er dog tydeligt at se hvor meget han har udviklet sig i løbet af de fire uger hvor live shows'ne har stået på. Der er virkelig sket noget. Jeg kan ikke vælge en yndlingsperformance, for hver af dem har haft deres helt egen charme - Daniels charme. Kommer til at savne ham i mit tv fredag aften, men håber at jeg kommer til at se mere til ham engang i fremtiden, på den ene eller den anden måde. Som han selv siger til DR i interviewet umiddelbart efter showet er livet jo ikke slut fordi man ryger ud af X Factor.
Optimisme - det kan vi li'! - og Daniel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar