søndag den 2. maj 2010

FAVORIT FORÅR 2010!

ADVARSEL: Temmelig langt indlæg forude. Al læsning er på eget ansvar. Jeg håber selvfølgelig at det er det hele værd!

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg elsker blog-world. De blogs jeg læser fast er en blanding af lidt mode (det er jo svært at komme udenom de der modeblogs nu til dags), nogle stykker der tjener som ren underholdning, en del blogs hvor det er det mere personlige der er i fokus, og hvor det er folks evne til at formidle og skrive som jeg beundrer og inspireres af, og så den gruppe der er den allerstørste grund til at jeg er blevet så bidt af det her med blogs: Nemlig alle de fantastiske blogs om livsstil, personlig udvikling osv., der findes her i cyberspace og er skrevet af folk rundt omkring på kloden!

Bemærk hvordan alle tre koncertbilletter hælder synkront til den samme side. Sej effekt!

Jeg har altid set mig selv som et forholdsvis positivt menneske, men efter jeg har opdaget alle de fantastiske blogs der handler om at få det bedste ud af hver dag (mine favoritter er yes and yes og posetively present!), kan jeg kun sige at jeg er blevet endnu mere positiv!
En af de ting som mange af disse blogs altid roser i store vendinger er det de kalder et inspiration board. Det handler i store træk om at man kreeerer noget der bringer glæde og inspiration i ens liv og placerer det et sted hvor man ser det ofte. Jeg har selv lavet en slags "mini-inspiration board" ud af min opslagstavle. Det er en skøn blanding af gode minder, random gøgl og positive og inspirerende sætninger. Det eneste dårlige at der ikke er mere plads (og at jeg ikke har nok knappenåle :b) - mit drømmescenarie er en hel væg jeg bare kunne plastre til med alt muligt! Den første udgave af mit inspiration board fokuserede meget på musik, og "overskriften" var vist nok "lovely music". Her for et par måneder siden, da foråret (endelig!) var ved at komme til DK fik jeg lyst til at lave det om, og endte altså med den version der kan ses på billedet. Her er overskriften "GLÆD DIG!" og derefter "Favorit Forår". Selvfølgelig med den hensigt at det her forår skulle blive så godt og fantastisk som overhovedet muligt..

I dag skriver vi søndag den 2. maj 2010, og selvom den dato i sig selv ikke giver nogen speciel anledning til at kigge tilbage og gøre status er jeg helt tilfældigt kommet til at gøre det. Det er hvad der sker på søndage... Jeg kom i hvert fald frem til at indtil videre så har dette forår (jeg har taget mig den frihed at betegne hele den forgangne del af 2010 som forår - selvom vi sjældent har haft en så lidt forårsagtig vinter!) været intet mindre end HELT FORMIDABELT! Jeg kan allerede kigge tibage på 2010 som et år fyldt med fantastiske oplevelser - og vi er ikke engang halvvejs endnu!

Først og fremmest har jeg været på to rejser, besøgt tre forskellige kontinenter og tre forskellige millionbyer og oplevet en del kulturelle, naturlige, historiske, verdensberømte og episke (i ordets bogstaveligste forstand!) seværdigheder: Pyramiderne, sfinxen, koralrev og -fisk, Suez-kanalen, den Blå Moske, tyrkisk bad og Colloseum, bare for at nævne nogle af de mest episke!

Postkort!!

En anden meget stor begivenhed var den famøse Mika koncert, i København den 15. marts. Det blev (heldigvis!) lige så fantastisk som forventet! Må man bestemt ikke glemme..



De tre meget glade lækre Mika-fans SkilleLiv og Sarah!


Det var en hurtigt gennemgang af de store og overordnede begivenheder, men grundlaget for at alt dette kan finde sted er jo som bekendt et helt andet - nemlig hverdagen, og de fantastiske mennesker jeg befinder mig sammen med der. Jeg føler aldrig at jeg har haft så mange mennesker at holde af, så mange mennesker at lave sjov med og at stole på. Det gælder selvfølgelig først om fremmest de altid FANTASTISKE c'hicks og min familie, men også mine efterskole-peeps og de efterhånden flere og flere skønne random mennesker (jeg ELSKER virkelig pandekage tam-tam!). Det er jer jeg skylder den helt store tak for at det (indtil videre - hvem siger at det stopper her?) har været et vaskeægte favorit forår!

TAK

1 kommentar:

  1. haha, any time xD

    Og i lige måde. Kan slet ikke forestille mig hverdagen uden alle vores dårlige jokes længere :b

    SvarSlet