søndag den 26. december 2010

Skulle det være en hentydning?

Så blev det jul. Juleaften var vældig hyggelig, med mini-turnering i "Fire på stribe", pakkeleg, tilbagevendende hikke (selvfølgelig da vi skulle danse om juletræet!), og den obligatoriske gode mad og gode stemning. Så det var bår' dæjlig. På gavefronten var det heller ikke helt skidt. Årets høst udmærkede sig ved hovedsageligt at bestå af ting der kunne forskønne mit ellers i forvejen så smukke (?) ydre. F.eks. de her basser..


.. en Gucci Flora gaveæske med parfume og body-lotion, rensemælk, skintonic og body-lotion fra The Body Shop, og en concealer. Så nu skulle der ikke være særlig mange undskyldninger tilbage for ikke at se bare lidt godt ud engang i mellem. Derudover fik jeg en ny morgenkåbe, en trøje, der skal byttes da den er alt for sofistikeret til mig, et par thermo leggings (?), nogle armbånd, en halskæde, en bog og en sportstaske. Bestemt ikke nogen dårlig høst. Har dog ikke fået gaven fra min kæreste endnu (for meget sne), så den er jeg lidt spændt på :)

- Og så må jeg jo heller ikke glemme den her..


.. som jeg vandt i pakkelegen og som viste sig at indeholde konfekt, flødekarameller og cantuccini - alt hjemmelavet. Mums :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar