søndag den 29. juli 2012

28. august!!



Nu er der under en måned til at jeg skal opleve det her live! Sjovt at tænke på at jeg for cirka et år siden (inden Mylo Xyloto udkom) spåede ovenstående sang til at blive et stort hit.. Om ikke et stort hit, så er det i hvert fald blevet en ganske pænt hit, og min yndlingssang fra albummet! Men glæder mig nu også til at høre alle de gode gamle klassikere - sidste gang jeg var til Coldplay-koncert (2009 i Herning) var jeg endnu forholdsvis grøn i forhold til deres musik, men denne gang regner jeg at have styr på det meste.. Og da koncerten i Herning hører til blandt de aller-allerbedste jeg nogensinde har været til, er forventningerne ret høje til den 28. august i Parken. Men hvorfor skulle jeg blive skuffet? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar