torsdag den 12. juli 2012

Torsdagstoner: Marina and the Diamonds



Nu da jeg er kommet hjem fra højskole, er det på tide at få gang i bloggen igen. Pt. har jeg dog ikke den helt vilde inspiration til hvad der skal ske (det kommer som regel i perioder), så jeg prøver at kickstarte et eller andet, ved hjælp af en gammel klassiker; Torsdagstonerne. Det er lidt at springe over hvor gærdet er lavest, I know - men lige nu er det altså det bedste jeg kan komme op med. Og det er vel trods alt bedre end ingenting?!

Ugens torsdagstone-sang er et virkelig vanedannende nummer, som jeg har hørt en hel del inden for, ja vel den sidste måneds tid snart. De første par gange jeg hørte det i radioen skød jeg umiddelbart på at der var tale om noget Katy Perry-halløj, så stor var glæden da jeg fandt ud af det var den kære Marina. Hun er nemlig opvarmning når de fantastiske gutter fra Coldplay lægger vejen forbi Parken den 28. august - så det er jo bare endnu en grund til at glæde sig til den koncert!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar