torsdag den 31. oktober 2013

Torsdagstoner Special: Kierkegaard Allstars


Så blev det lige pludselig torsdag, og dermed tid til torsdagstoner. Denne uges nummer er en ægte ørehænger, som jeg gang på gang tyr til, når jeg har brug for opmuntring eller motivation i studiearbejdet. Den er vel nærmest blevet min idéhistorie-slagsang.

Den famøse smølfefest smølfede i den grad ned, og dagen derpå var det således mig der følte mig som gammelsmølf selvom jeg er ung var smølfet helt i bund. Men virkeligheden ramte med 1000 km/t igen mandag, og siden da er det bare gået slag i slag med læsning, wiki-projekt, floorball, Søren Kierkegaard og senest også en frivillig tjans som bidragsyder til studenterbladet omkring studieopstarten. Kan godt mærke at der lige er blevet skruet et gear op for gassen her efter efterårsferien, men det er egentlig okay. Synes virkelig at det er fedt at gå på et studie, hvor man får lov til at læse originaltekster af alle "de store", hvor ens horisont bliver udvidet og hvor man får lov til at nørde igennem på alle måder. Jeg digger det :)

1 kommentar:

  1. You got issues.. :b

    Godt at høre, at du nyder studiet, men du får mig ikke til at høre den sang der færdig haha xD

    SvarSlet