torsdag den 19. august 2010

Torsdagstoner: Travis - Writing to Reach You



Jeg craver virkelig det her nummer lige for tiden, selvom det er en gammel swinger (1999). Første gang jeg stiftede bekendtskab med det var dengang jeg cravede det kære Wonderwall / Boulevard of Broken Dreams mash-up, hvor første vers fra det her nummer også optræder. Faktisk var det min yndlingsdel af det remix-noget. Så var det så at jeg en dag helt tilfældigt sad og stenede VH1 (tror endda det var "Classic"-udgaven) og kapow kapow, så spillede de det her nummer og I was totally like OMG OMG OMG jeg var totalt oppe at køre over endelig at høre originalen.. Så gik der så noget tid hvor jeg rimelig meget glemte det igen, men her den anden dag fik jeg lige pludselig den vildeste lyst til at høre noget Travis - "Sing", "Why does it always rain on me?" og selvfølgelig det her geniale nummer. Det blev så mest til det her nummer, som jeg har haft konstant på hjernen de sidste par dage! Love it!

1 kommentar:

  1. Hello you. Really nice blog !
    I just wanted to invite you to take a look at my blog!
    //www.fashionfromheadtotoe.blogspot.com
    ^^ take a look and follow me if you like ☠

    SvarSlet