mandag den 9. september 2013

Vi sku' bare ha' en klapstol..



Den her sang har roteret i min hjerne 24/7 på det sidste. Med min nyvundne titel som udeboende, samt en masse omgivende menschen af samme slags, kommer IKEA lige pludselig til at spille en noget større rolle end hidtil. Og så er det jo også bare en gedigen ørehænger, der rammer plet lige ned i de danske parforhold  - i hvert fald bedømt ud fra alle de unge og tydeligvis ny-sammenflyttende par der trisser rundt i IKEA, når man selv er derude for bare lige at købe en klapstol..

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, nu må vi se hvor længe det kommer til at holde denne gang :o)

      Slet
  2. Som din symbolske IKEA-ven kan jeg skrive under på alle de parkriser der absolut skal udspilles i IKEA.
    Den anden dag stod jeg og hørte på et par som i ET KVARTER blev ved med at diskutere om et fucking billede. Få jer et liv -.-'

    - Jeg er forresten med Liv. Juhuu! xD

    SvarSlet