torsdag den 9. januar 2014

Torsdagstoner: Coldplay



På sådan en regnvejrstorsdag som i dag, skal ugens nummer da selvfølgelig være et regn-nummer! Har været omkring flere oplagte kandidater, bl.a. den kære Mika, men endte (endnu en gang, fristes man til at sige?) hos Coldplay. Det her nummer er et af deres mindre kendte, og også et af dem jeg senest har "opdaget". Det stammer fra Prospekt's March EP'en, som blev udgivet som ekstra-bonus til deres Viva La Vida album. Selvom jeg har haft sangene fra EP'en i en del år efterhånden, var det først sidste år, da jeg var ude at rejse, jeg fandt ud af hvor fantastisk det her nummer er. Og det var egentlig mest fordi jeg hurtigt følte at jeg havde været igennem mit sædvanlige musik, i løbet af de mange mange timer vi kørte i bus gennem Sydamerika. Så det var lige pludselig blevet tid til at udforske noget af det jeg havde, men som regel bare sprang over. Og blandt de guldkorn jeg fandt, var altså det her nummer :)

3 kommentarer:

  1. Mmmmh, nu får jeg nærmest helt lyst til at lave en regnvejrsplayliste. Syntes ellers jeg var ret godt kørende med stearinlys og chill-playliste, men man kan jo altid upgrade :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige lavet en regnvejrsplayliste.. Man er vel DJ Thea ;)

      Slet