torsdag den 30. januar 2014

Torsdagstoner: The Mountains


Denne uges torsdagstoner kommer fra en af de mest hypede grupper på den danske pop-scene lige pt. The Mountains er et nyt projekt, der består af to medlemmer fra The Wiliam Blakes samt forsangeren fra Moi Caprice. Netop de to bands er to af den slags bands, som jeg altid har syntes var fede, men aldrig rigtigt har fået taget mig sammen til sådan for alvor at dyrke. Gruppens første single har været i heftig rotation på P3, men jeg synes nu at denne anden single er endnu bedre. Gik faktisk direkte ind på nettet for at finde ud af hvad den hed, efter jeg havde hørt den i radioen. Det er et af de slags numre, som egentlig er super simpelt, men som alligevel bare sidder lige i skabet :)

2 kommentarer:

  1. Det er et af de der numre, som jeg ikke helt kan bestemme mig for. Jeg er en af de mange, som har voldlyttet til 1. singlen Mountains, og har seriøst elsket den! Anden singlen her, er noget mere afdæmpet, og gør derfor ikke lige så overvældende indtryk på mig. Det er et lækkert nummer, men jeg ved nu ikke, om jeg komme til at elske det, som jeg gjorde Mountains :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tror det er lige omvendt med mig :p Men ja, "The Valleys" er noget mere afdæmpet og nok også lidt mere gennemsnitligt.. Men der er bare et eller andet med omkvædet, der sidder lige i skabet (var på hjernen efter cirka en halv sang) :) Men er også ved at "opdage" The Mountains nu :)

      Slet