mandag den 12. maj 2014

A Sky Full of Stars



Før i dag har jeg egentlig ikke rigtig haft noget forhold til det her nummer. Men i dag har det kørt på mere eller mindre repeat. På en eller anden måde passer det bare fabelagtigt godt til den slet-ikke-typiske-mandags-stemning jeg stadig render rundt i. Min studieveninde beskrev mig som en der havde svært ved at være i sin egen krop. Og hun var måske ikke helt galt på den.. :b

Den netop overståede weekend kunne med rette betegnes som fremragende. Det startede egentlig allerede torsdag aften, med en sidste-instruktor-time-øl med lutter gode mennesker, og derefter spontan jeg-inviterer-da-lige-mig-selv-på-melodi-grand-prix-og-tarteletter hos en sød studieveninde. Fredag stod den så på den Aarhusianske kapsejlads, som var mindst lige så legendarisk som ventet. Festivalstemning, regnvejr, popkultur, Monte Carlo, Suspekt, fredagsbarer, dans og glade mennesker i én skøn forening. Jeg er big time fan! Lørdag var det fluks videre til ho'e'sta'en, hvor den stod på endnu flere dejlige mennesker, lækker mad, Eurovision og efterfølgende bytur, der blev sluttet af med en gåtur gennem Københavns gader i det spirende morgengry. Søndag tømmermændsdag og temmelig lang bustur på tværs af landet, inden jeg igen kunne sætte mine ben i skønne Aarhus.. Ovenpå sådan en weekend er det altså lidt svært ikke at føle sig nærmest lykkelig. Min himmel er fuld af stjerner lige pt. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar