fredag den 2. maj 2014

Alt er godt?!

Det er fredag, solen skinner, og snart er jeg på vej til Viborg, for at besøge min gamle højskole for første gang siden vi stoppede for næsten to år siden. Der er løbet meget vand i åen siden da, men jeg er helt sikker på at det alligevel nok skal blive dejligt at komme tilbage til det fantastiske sted! Så nu vil jeg lade spirende eksamensstress, savssmuldsrelaterede tanker og andre random bekymringer blive i Aarhus, og (kraftigt inspireret af Skille) overbevise mig selv om at "alt er godt". For det er det jo faktisk i det store hele. Og hvis ikke jeg skulle sige det, hvem skulle så?! Håber I alle får en god weekend :)


.. og ja, videoen er pæænt random! Men hey - Chapper ftw!

1 kommentar:

  1. Bonus for højskolelife. God tur xD
    Alt er sgu godt! Også selvom det er lort, så er det jo ikke helt lort :b

    SvarSlet