mandag den 5. maj 2014

Make it rain



Jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg først har opdaget det officielle ESC-nummer nu?! Men jeg ved til gengæld, at det allerede nu er udset til at være min standard jam i den her uge. En uge der bl.a. kommer til at stå på noget af det sidste undervisning i dette semester, eksamensskrivning, tutorforberedelse, floorball og den legendariske aarhusianske kapsejlads, inden jeg endelig kan drage imod hovedstaden, finaleshowet og de bedste piger på lørdag! Det bliver helt sikkert (endnu) en uge med knald på, men med Emmelies hjælp skal det nok gå alt sammen! :)

2 kommentarer:

  1. Godt jeg lige kunne ligge det på spotify så? ;) Det var vel der du opdagede det? Og det nummer rykker kegler :D
    Glæder mig til på lørdag!

    SvarSlet
  2. Det var jo det det var ;)

    SvarSlet